Turk Sinemasi nereye gidiyor ? Cumali Ceber Eleştiri


Merhabalar dostlar. Bloğum sadece psikoloji ile ilgili olmayacak demiştim önceki tanıtım yazımda. Genel olarak hayata dair, her telden kafama esen şeyleri yazacağım. Bugün turk sinema sektörünün neden bu kadar kötü bir halde olduğunu konuşacağız. Daha doğrusu ben konuşacağım siz okuyacaksınız , neyse. Öncelikle belirtmek isterim Halil Söyletmez'i oldukça sıkı takip eder hatta severim. Sırf gömmek için böyle bi yazı yazmadım ama olmamış be Halil.
Vine işi tamam, youtuber oldun oda tamam ama film çekmek ? Ülkemiz maalesef iş bilmeden kendini usta zanneden insanlardan geçilmiyor. Eline kamera alan veya azcık ünlü olan hobaa ben neden film çekmiyeyim ki ? Diye düşünüyor. Oysa film çekmek bir emek işidir. Dandirik senaryolarla , Çalıntı karakterlerle ( Recep İvedik'e selam olsun) bu iş yürümez.  Film'i izledim ve inanın zerre gülümseme olmadı neden mi ? Çünkü komedi filmi denmesine rağmen gülünecek küfürlerden başka bi olay olmadı. Konu yok işleniş yok taktik maktik yok bam bam bam kafasıyla çekilen 6-12 yaş çocukları anca küfürler ile güldüren bir yapım olmuş. Türk Sineması maalesef böyle filmlerle kaynıyor. Özellikle bir cinli film furyası aldı başını gidiyor. Sırf para kazanmak , birilerinin ceplerinin dolması uğruna olan maalesef bizim sinemamıza oluyor. O Kadar kötü filmler izledim ki.. Bir korku filminin efekt olduğu bilinir elbet, ama o kadar da belli edilmez be arkadaş ! Lütfen şu işi bilenlere bırakın. Emek harcayanlara bırakın. Hem bizi yerli sinemalardan soğutmayın ,hem dünyaya rezil etmekten vazgeçin. Para kazanıcam diye şu sektörü harcamayın ! Bizi 1.3 İMDB puanıyla dünyaya rezil ettiğin için teşekkürler Cumali Ceber.




Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Psikoloji Ogrencilerinin Izlemesi Gereken Filmler

Hayatı Sınırlarda Yaşamak

Psikoloji Temali Film Onerileri